Pre vrátenie balíka máte od teraz dve možnosti:

  1. Vrátenie cez Packetu – Balík odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a uvediete ID
    odosielateľa 97622506. Následne nám bude doručený kuriérom na našu adresu do 2
    pracovných dní. Poplatok za túto službu je 3€, ktorý Vám automaticky odpočítame z čiastky
    za vrátený tovar.
  2. Využitie vlastnej dopravy – Balík poslať ľubovoľným prepravcom (napr. kuriérom) priamo
    na adresu našej spoločnosti. Upozorňujeme, že balíky poslané na poštu doporučene alebo
    iným spôsobom nepreberáme!!!

VÝMENA TOVARU
Nesedí Vám farba, veľkosť alebo strih objednaného produktu? Môžete nám tovar vrátiť do 14 dní od
prevzatia a my Vám bezplatne poskytneme možnosť výmeny. Produkt môžete vymeniť za rovnaký v
inom farebnom prevedení/veľkosti alebo za iný tovar. Ak si vyberiete produkt s vyššou cenou, stačí
doplatiť rozdiel. V prípade, že sa rozhodnete pre vrátenie tovaru, vrátime Vám peniaze na Váš účet.

AKO VRÁTIŤ TOVAR

  1. KROK: Na našej web stránke si stiahnete formulár a vyplníte všetky
    potrebné údaje.
  2. KROK: Vrátený tovar MUSÍTE poslať ako balík na adresu, doporučené listy a obyčajné
    listy nie sú akceptované a peniaze Vám nebudú vrátené, nakoľko ste nesplnili obchodné
    podmienky.
  3. KROK: Zabalený balík s priloženým formulárom treba odoslať na nasledovnú adresu:
    Mostová 1344/27, 034 01 Ružomberok

NEPREVZATIE BALÍKU ZO STRANY KUPUJÚCEHO
V prípade neprevzatia balíku bez riadneho upovedomenia predávajúceho kupujúcim emailom
na: info@moonstyle.sk  pred odoslaním balíku ku kupujúcemu, si Predávajúci vyhradzuje právo na
uplatnenie jednorazovej paušálnej škody v rámci občiansko-právneho konania, a to v nasledovnej
výške 4,20€ – ak sa balík doručoval na územie Slovenskej republiky 
pričom v tejto cene sú zahrnuté prepravné náklady za doručovanie balíku zákazníkovi, obalový
materiál použitý pri balíku, pracovná sila, ušlý zisk z neprevzatého tovaru ako aj ďalšie náklady
súvisiace so spracovaním neprevzatého balíku po jeho doručení späť Predávajúcemu.
V prípade, ak príde k neprevzatiu balíku zo strany Kupujúceho, ktorý už bol Kupujúcim vopred
uhradený na účet Predávajúceho (bankovým prevodom / kartou), Predávajúci je oprávnený
automaticky (pri vrátení platby za neprevzatý tovar) si započítať na pohľadávku Kupujúceho (na
vrátenie kúpnej ceny za zakúpený tovar) svoju pohľadávku na uplatnenie jednorazovej paušálnej
škody v súlade s týmito obchodnými podmienkami.